1 - هک اپرال - Operal Hack

بسم الله القاصم الجبارین


تحلیل آخرالزمانی(سقوط هواپیمای اکراینی – هک اپرال)
هنگامیکه در حدفاصل سالهای 2010 – 2000 میلادی تدریجاً افشا سازی عظیم اطلاعات در سطح جهانی صورت گرفت(به دلیل آغاز نبرد آخرالزمانی میان خیر و شر)بسیاری از اطلاعات محرمانه و سری از رده طبقه بندی خارج شد و عمومی گردید، برخی از این اطلاعات آنچنان شگفت آور و حیرت انگیز بودند که باورشان برای عوام سخت و بیشتر شبیه به افسانه های باستانی بود! 
در مجموعه ظهور-
Arrivals نسخه سال 2008 میلادی(که به پروژه بیداری Weak up Project موسوم بود) سازندگان این مجموعه بنابر اسناد و مدارک محکم و دلایلی قاطع که ارائه نمودند پرده از راز بسیار کثیفی برداشتند؛         
" آنها اثبات نمودند که اکثر رهبران جامعه جهانی یا مستقیماً شیطان پرست هستند و یا اینکه تحت نظام سلطه جهانی یک سازمان یکپارچه، بهم پیوسته و صد در صد شیطانی به نام فراماسونری قرار دارند.
و دلیل این متابعت رهبران و حکومت های جهانی از جریانات شیطانی(یا شیطان پرستی مدرن)را نیز متوجه تسلط یافتن قوای اهریمنی "ابلیس - یهود" و گروه همکاران و همپیمانانشان در یکصد سال اخیر می دانستند!    
(پس از مرگ علی اکبربهرمانی -هاشمی رفسنجانی- برخی منابع اطلاعاتی اذعان داشتند که وی سالها  بالاترین "لوژیون فراماسون" منطقه خاورمیانه -رده 33- سازمان فراماسونری بود. و از قویترین دلایل آن نیز مرتبط بودن وی با بسیاری از قتلهای مشکوک، قتلهای زنجیره ای، انفجاردفترحزب جمهوری و دفتر نخست وزیری، تشکیل گروهک تروریستی فرقان، ممانعت از اتمام جنگ پس از فتح خرمشهر، حرکت دادن نظام اجتماعی به سمت اشرافیگری و به بهانه آن استقراض وامهای کلان بین المللی، شکل دادن جریان اقتصادی بسیار مخربی به نام "اقتصادلاتاری"، نابود کردن زیرساختهای اقتصاد کشاورزی و دامپروری و نابودی صنعت مرغداری که دومین صنعت پررونق کشور پس از صنعت نفت بود با آزاد کردن بی مهابای واردات، پیش فروش نفت برای سالیان متمادی به شرکتهای اروپایی به بهای تقریباً مجانی، واردکردن تکنولوژیهای فرسوده و ناکارآمد به بهانه رونق تولید و شکوفایی اقتصاد صنعتی، ساخت سدهای آبی و خاکی متعدد کارشناسی نشده و مردود از جهت علم روز دنیا و هدردادن میلیاردها میلیارد تومان بودجه ملی در این راه واهی ونهایتاً غارت و چپاول یک کشور عظیم و صاحب پیشینه با کمک همراهانش!)   
این رهبران و سیاسیون بدبخت و مفلوک و این فرمانروایان پست و فرومایه برای اینکه بتوانند از قدرت و نیروئی که گروه تسلط یافتگان بردنیا(انجمن یا شورای 14 تاجدار) در اختیار آنها می گذاشتند، استفاده نمایند الزاماً باید با سیاست های "ابلیس - یهود" هماهنگ بوده و اعمال و افعال تاریک(از انواع سنگین ترین گناهان) را انجام می دادند؛   
در همین مجموعه اشاره می شود که بسیاری از جنگها، انقلاب ها، کشتارها و خونریزی های بیشماری که در طول یکصد سال اخیر به وقوع پیوسته، در زمره حداقل بهائی بود که رهبران جهانی برای ابقاء حکومت هایشان و یا چند روز بیشتر ادامه یافتن دولتهایشان، به ابلیس و یاورانش می پرداختند!            
اینجانب پس از بررسی و مطالعه این اطلاعات، شخصاً بدین نکته مشکوک شدم که حتی زلزله های به ظاهر طبیعی(تحریک تعمدی گسلها به وسیله ابزارها و تکنولوژی های سری و ناشناخته) نیز می توانند توطئه های باشند برای کشتار انبوه تا به واسطه آن پایه حکومتها را مستحکم تر نمایند!   
پس فی الواقع می توان گفت که درخت حکومت و سلطنت این فاسقان با خون آبیاری می گردد و با کود فساد رشد می کند: 
                  "پس آنها ناگزیرند که آدم بکشند و تولید فساد نمایند تا بتوانند حکومت کنند!"
         
بوهمیان گروپ –  Bohemian Grove      
اما یکی از دیدنی ترین و شنیدنی ترین این مستندات، نفوذ خبرنگاری آگاه و زیرک به نام "آلکس جونز" بود که به شکل مخفیانه به مناسک شیطانی "شاخه بوهمیان" در دره بوهمیان واقع در کالیفرنیا ورود نمود؛
آلکس در تصویر برداری از جشن و همایشی که موسوم به "مرده سوزی نگرانی" بود نشان داد که آنها چگونه یک انسان را در مقابل تندیس یک جغد عظیم زنده زنده به آتش کشیده و می سوزانند و فریادهای دلخراش قربانی مفلوک درمیان هلهله و تشویق حضار گم می شود!      
(هنگامیکه گروه داعش، خلبان اردنی "معاذ الکساسبه" را جلوی چشم جهانیان درون قفس زنده زنده به آتش کشید، حقانیت ادعای آلکس جونز برای همگان بیشتر و بیشتر آشکار شد. این در حالیست که ما در آیات قرآن داریم که خدایتعالی حتی در زمان انتقام گرفتن از بدترین دشمنان، این افعال شنیع و خشن را نهی می کند؛ ... وَإِذَا بَطَشْتُمْ بَطَشْتُمْ جَبَّارِينَ
!؟ چرا هنگام انتقام گرفتن چون جباران انتقام می گیرید!؟)  
پس این اعمال زننده و خشن بدین مفهوم بود که؛
"هرآنچه مرگ قربانیان زجرآور و دردناک تر باشد، شیطانی تر تلقی شده و اجر و پاداش بیشتری از سوی ابلیس برای تقدیم کنندگان قربانی به همراه خواهد داشت!"     
حال اینجانب از شما دعوت می کنم که خودتان را برای لحظاتی به جای مسافران هواپیمائی بگذارید که در ارتفاع بالای 8000 پا، دچار حادثه می گردد و مسافرانش زنده به درون آبهای خلیج فارس سقوط می کنند (پرواز شماره 655 بندرعباس - دبی) و یا اینکه مسافران آن تا لحظه برخورد به زمین و انفجار هواپیما کاملاً زنده و هشیارند(پرواز شماره 752 تهران - کیف). آیا مرگی رعب انگیزتر، دلهره آورتر و ترسناک تر از این را برای هر انسانی می توان تصور نمود!؟ 
بیایید تا لحظاتی را با قربانیان این فجایع همدری و همذات پنداری کنیم:
هرکسی با شوق و اشتیاق سوار بر هواپیما شده و خندان و شادمان منتظر پرواز هواپیماست... هرکسی منتظر است که اوقات سفر هرچه زودتر طی شود و به مقصد خود برسد و عزیزان خویش را در آغوش بگیرد...دلتنگی ها و دوری ها پایان یابد... امیدها، آرزوها، انگیزه ها و روزهای خوب در پیش رو به همراه خانواده...کسب موفقیت ها و فرصتهای فراوان پیش رو... گل عشق و محبت، بوی عطر دوستی و آغاز یک زندگی جدید و دورنمائی از بیشمار لحظات شاد برای سراسر زندگی در ذهن تمامی آن مسافران بود و هزاران و هزاران انگیزه سازنده دیگر... اما ناگهان اتفاقی رخ می دهد و من و تو و او پی می بریم که تا 2 دقیقه دیگر بیشتر زنده نیستیم درحالیکه در درون یک قفس درحال پرواز محبوسیم و خود را تسلیم سرنوشت نموده ایم....فریاد جگرخراش زنان، جیغ های متمادی کودکان معصوم، ناله و تضرع پیران کهنسال و حتی عربده و نعره مردانی که شاید تا لحظاتی قبل به سبب غرور مردانه شان به سختی اشکی از چشمانشان جاری می شد و تو گوئی که آنجا خود قیامت برپاست... تمامی آن امیدها و آرزوها برباد رفته و فقط 2 دقیقه فرصت باقیست برای تمامی آنچیزی که در این دنیا میخواهی انجام دهی و متعاقب آن نیز دلخراش ترین مرگ ممکن؛ 176 نفر و 1100 قطعه!   
هرآنقدر که وجدان های بیدار از رخ دادن این تراژدی هولناک متاثر می گردند، ارباب تاریکی ابلیس خبیث، شادمان و خرسند که هیچ بلکه تا سرحد جنون نئشه می گردد؛     
2 دقیقه کمپلکس وحشت و ترس و استرس مرگبار درآن فضا، که نه تنها کوه های باعظمت را از جای برمی کند و خرد می کند بلکه ستونهای عرش الهی را نیز به لرزه درمی آورد، تمامی اش متاعی برای نئشگی ابلیس درپای بساط قمار اوست!    
(امسال هالیوود شجاعت به خرج داد و در همین مضمون فیلمی ساخت با نام "دکتر اسلیپ"....  
شما در این فیلم دقیقاً مشاهده می کنید که ابلیس و فرزند خواندگانش که در شکل و شمایل انسانی ظاهرشده اند برای اینکه از فرسوده شدن و پیری خود جلوگیری کنند، کودکان معصوم و نابالغ را ربوده و به دلخراش ترین وضعی شکنجه کرده و به قتل می رسانند تا از انرژی منفی ترس، وحشت و اضطراب متصاعد شده از آن قربانیان معصوم تجدید قوا نموده و ابقاء حیات نمایند!)
پس با توجه به تمامی آنچه گفته شد معلوم می گردد که عاملان و مسببان پدید آمدن تعمدی چنین تراژدی دردناکی بی گمان از ابلیس و کارگزارانش مزد و پاداش ویژه ای خواهند گرفت؛     
حکومت ایران، حکومت آمریکا، حکومت چین، حکومت روسیه، حکومت اسرائیل و یا هر دولت و حکومت دیگری که در این پروسه شیطانی دست داشته است!              
اما آنچه که بنده دراین فراز درحد یک حدس و گمان آنرا مطرح می نمایم پروسه ای به نام
Operational Hack یا "هک عملیاتی" نام دارد که البته اینجانب با اجازه بزرگان، Coin Word نموده و اصطلاح "هک اپرال - Operal Hack " را برای آن انتخاب کرده ام!

"هک اپرال - Operal Hack " چیست!؟ 
اگر فردی از راه دور به سیستم کامپیوتر شخصی متصل به شبکه شما نفوذ کرده و اطلاعات خصوصی شما را مورد بازدید قرارداده و یا سرقت نماید، درواقع سیستم شما را هک نموده، اما "هک اطلاعاتی"!       
اما چنانچه همین فرد به سیستم کامپیوتر شخصی شما نفوذ نماید(درحالیکه کامپیوتر شما به تمامی تجهیزات و اسباب منزلتان نیز متصل است) و از طریق مدیریت و کنترل سیستم شما، درجه آبگرمکن منزل شما را روی درجه 90 بگذارد و شیراطمینانش را غیرفعال نماید و سیستم اطفاء حریق منزلتان را نیز از کاربیاندازد و در نتیجه این اقدام او خدای نخواسته آبگرمکن شما منفجرشده و منزلتان آتش گرفته و ویران شود، این فرد درواقع یک پروسه "هک عملیاتی" را انجام داده است چراکه نتیجه نفوذ این هکر به سیستم شما، فعل و انفعال و رخ داد یک عمل را درپی داشته است!  
و گمان شخصی اینجانب براین است که سقوط هواپیمای اکراینی نتیجه یک نوع "اپرال هک" فوق العاده پیش رفته بوده است!      
به اعتقاد این حقیر، احتمالاً یک تیم هکری به سیستم شبکه کامپیوتری پدافند موشکی نفوذ کرده و فرمان شلیک را صادر نموده است:      
1- سیستم های راداری پدافندی با سیستمهای راداری هواپیماهای مسافری در ارتباط هستند، بدین جهت که سیستمهای دفاع هوایی در هر نقطه از دنیا بتوانند اهداف غیرنظامی را از اهداف نظامی تشخیص دهند.    
گویا سیستم رادار هواپیماهای غیرنظامی پیام خاصی (یا سیگنالهای خاصی) را مرتباً منتشرمی نمایند تا از بروز هرگونه فاجعه احتمالی توسط سیستمهای پدافندی در امان باشند.          
2- سیستم راداری و کامپیوتر هدایت کننده هواپیمای بوئینگ با تمامی تجهیزات ماهواره ای آمریکا اعم از نظامی و غیرنظامی سازگار بوده و حتی متصل و مرتبط است!  
3- سامانه پدافندی با رادار بوئینگ مرتبط بوده و رادار بوئینگ نیز در کنترل شبکه و سیستم جامع ماهواره ای ایالات متحده آمریکا!  
از مقایسه این سه مورد می توان اینگونه نتیجه گیری و برداشت نمود که شاید در آن سحرگاهان شوم روز چهارشنبه 18 دی ماه سال 1398، یک هک تیم نظامی و حرفه ای به سیستم کامپیوتری محافظت نشده منطقه بیدگنه نفوذ نموده و به جای اپراتور سیستم پدافند، دستور آتش داده اند!!!           
این گمان به 2 علت در نزد اینجانب قوت گرفت؛        
الف) هواپیمای اکراینی پس از رسیدن به ارتفاع 8000 پایی برای لحظاتی سیستم هشدار خود(سیستم مرتبط با سامانه پدافندی) را خاموش می کند، که این موضوع می تواند به سبب آگاهی خلبان از اختلال در سیستم کامپیوتر هواپیما بوده باشد و یا اینکه اپراتور پدافند متوجه این موضوع خطرناک(هک شدن سیستم پدافند)شده و به خلبان هشدار داده است!         
ب) چرا ایران از دادن جعبه سیاه هواپیما به اکراین خود داری می کند!؟
بدین علت که شاید پس از رمزگشایی اطلاعات ، تبادل احتمالی ارتباط  بین اپراتور سامانه پدافندی و خلبان هواپیما محرز گردد.    

(
اسرار جزیره مجنون؛    
برخی منابع اطلاعاتی گفته اند که عملیات خیبر که در اسفند ماه سال 1362 در جزایر مجنون انجام شد، در آغاز با پیروزی چشمگیر نیروهای ایرانی همراه بود اما درحالیکه جزیره در تسخیر سربازان ایرانی بود ناگهان تمامی سلاح ها از کار افتاد...گفته شده که در آن هنگام از یک تفنگ ژ-3 ساده گرفته تا سلاح ها و تجهیزات پیشرفته دیگر قفل شده بودند و شلیک نمی کردند!!!
و همین موضوع عامل اصلی توقف روند پیروزی و آغاز شکست فاحش ایران در آن عملیات بود.)  

(
فیلم مردان ایکس - X-Men Apocalypse 2016 ؛
در این فیلم یک شخصیت ماوراءالطبیعه و خارق العاده به نام "صباح النور" که بدل از شخصیت شیطان است با هک کردن یک سیستم جامع اطلاعاتی بسیار پیشرفته که با ذهن تمامی مردم دنیا مرتبط است، رهبران دنیا را وادار می کند تا به دست خودشان کشورهایشان را خلع سلاح کنند!)

دو مثال فوق را از این جهت بیان نمودم که مبادا تصور نمایید که "اپرال هک" موضوعی زائیده ذهن خیالپرداز و متوهم یک شبه مجنون است!

اما 2 سوال در اینجا به اذهان پرسشگر و کنجکاو متبادر می گردد:
        
سوال اول - اگر حقیقتاً چنین چیزی اتفاق افتاده است پس چرا سپاه پاسداران آنرا علنی نمی کند و آبروی نداشته آمریکای جنایتکار را بر زمین نمی زند!؟       
جواب: به این دلیل که افشاگری سپاه در این مورد آبروی خودش را بیشتر خواهد برد تا آبروی آمریکای جنایتکار را... خفت و خواری اعتراف به چنین موضوعی هزاران بار برای او بیشتر از ننگِ برگردن گرفتن خطای انسانیست که ادعا می کند خود مرتکب شده. سپاه اگر چنین اعترافی بنماید هیمنه قوای دفاعی او شکسته خواهد شد!         
آنکه هی مرتباً منم منم می زند و خود را قدرت برتر منطقه میداند، آیا با یک عملیات "سایبری - نفوذی" به عزیزان خودش شلیک کرده!؟  
اگر فردای امروز یک سایت هسته ای هک شود و گشایش راکتور و انتشار مواد رادیو اکتیوش نه تنها ایران بلکه منطقه را آلوده نماید تکلیف چیست!؟   
آن قدرتی که منم منم میزند، باید بداند که این جانوران نه تنها جهانخوار بلکه آدمخوار(روس-آمریکا-چین-اسرائیل-فرانسه-انگلیس) هرگز تکنولوژی را در اختیارشان نخواهند گذاشت که خود برآن کنترلی نداشته باشند! 

سوال دوم -  "برای مناسک قربانی چرا این پرواز انتخاب شد!؟"        
به 3 دلیل ذیل: 
1- پرواز شماره 752 ، یک پرواز بین المللی بود و در صورت بروز حادثه ایران را ملزم به پاسخگوئی به جامعه جهانی (خصوصاً کشورهای اتباع قربانی شده)می نمود، درصورتیکه اگر این حادثه برای یک پرواز داخلی یا هواپیمای متعلق به خطوط هوایی ایران رخ می داد محلی برای اعتراض و اجماع بین المللی و تهییج افکار عمومی برعلیه ایران وجود نداشت.
2- هواپیما ازانواع و مدلهای مشابه تولیدات جدید شرکت بوئینگ بود که در طی سالهای 2018 و 2019 به شکل نامتعارفی در اقصی نقاط جهان دچار سانحه شده بود، به همین علت پس از وقوع حادثه با درصد بسیار بالائی افکار عمومی جامعه ناخودآگاه به سوی همین مسئله منحرف میشد؛    
"بی کیفیت بودن تولیدات جدید بوئینگ و مستعد حادثه بودنشان!"       
(بنده در کتاب پیش از رستاخیز جلد سوم صفحه 60 دقیقاً بدین مطلب اشاره نمودم که :  
 ابلیس و عواملش پروژه بلایای طبیعی را معمولاً روی پایه شکسته پل اجرا می کنند تا شک برانگیز نبوده و جلب توجه ننماید.)
3- 60 درصد از سرنشینان هواپیما از گروه تحصیل کردگان برجسته و یا نخبگان بودند. و کاملاً بدیهیست کسی که بخواهد به شما خسارت اساسی وارد کند سراغ نخبگان میرود نه عوام(یا آنها را می دزدد و یا آنها را می کشد)! 

و اما کلام پایانی:  

به هر روی اگر آنجا "اُپرال هک" اتفاق افتاده باشد یا نه مهمترین مسئله اینست که سقوط این هواپیمای نگونبخت و کشته شدن 176 مسافرش که قلوب انسان ها را جریحه دار نمود، سبب شادمانی دشمن حقیقی انسان ، یعنی شخص ابلیس بود.... و در این حادثه کسی خوشحال نشد مگر ابلیس و ابلیس صفتان!
و اما تو ای عنصر مذمومِ، منفورِ، مطرودِ، مفلوکِ، ذلیلِ، خوار و خفیف؛        
ای رانده شده درگاه الهی و ای جوهره ننگ و تفاله مصیبت و بدبختی که از عرش تا فرش از همه کس خورده ای و امروز انتقامش را از انسان می گیری، این را بدان که متاثر از اراده و مشیت الهی، چنانچه حضرتش جل جلاله مآذون فرماید، به کمک برادرم عزرائیل علیه السلام، در لحظه جان کندن و به درک واصل شدنت با آن وجود سراسر نجاست و منحوست چنان خواهیم نمود که ثانیه ها برای تو چون میلیون سال بگذرد و نعره های جان خراشت دوزخ را به لرزه درآورد!         
پس منتظر باش - وعده ما برروی سنگ ذبح؛ "قصبة الصخره"

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

4- دلایل حذف حضرت حاج قاسم سلیمانی

تحریم بین المللی جام جهانی فوتبال 2022 قطر –

آیا زمین نابود خواهد شد!؟ - ( قسمت 2)