اعلام برائت از نظام جمهوری(به ظاهر)اسلامی ایران -


بسم الله القاصم الجبارین


اعلام برائت از نظام جمهوری(به ظاهر)اسلامی ایران - 

اگرچه یقیین دارم که اهل فن(در این نظام) خود به خوبی مواضع این حقیر را می دانند و نسبت به آن آگاهی و اشراف کامل دارند، اما جهت رفع هرگونه شک و شبهه از برای تمامی کسانیکه تاکنون از موضع این حقیر آگاهی نداشته یا برداشت نادرستی می نمودند، عرض می نمایم؛ 
اینجانب "یوناس الیاس خداجو" از همین تریبون و به واسطه این بیانیه به تمامی کسانیکه خواهان دانستن موضع اینجانب نسبت به انقلاب(به ظاهر)اسلامی و همچنین نظام جمهوری(به ظاهر)اسلامی ایران هستند، اعلام نموده و اشعارمی دارم که اینجانب نه تنها امروز و در این مقطع زمانی بلکه از نخستین روزهای وقوع انقلاب (به ظاهر)اسلامی و تشکیل دولت جمهوری(به ظاهر)اسلامی ایران هیچگونه اعتقاد و اعتماد و تعهدی به آن نداشته و هرگز احترامی برای آن قائل نبوده ام.      
و امروز نیز تحت هیچگونه فشار و اجباری ، با تمام وجود وصادقانه، خالصانه و قویاً، برائت جامع و کامل خودم را از انقلاب(به ظاهر) اسلامی و نظام جمهوری(به ظاهر) اسلامی ایران اعلام می دارم.   
اگر هم در طی این مدت مشاوره و رهنمودی عرضه شده و می شود نه به جهت چشم روشنی و به کام این نظام، بلکه به عنوان یک رسالت انسانی و درجهت حمایت و دفاع از همنوعانم بوده است.
البته لازم به ذکر است که عنوان نمایم؛ 
این حقیر هرگز در زمره افراد(به قول این نظام) اپوزوسیون – براندازان – معاندین و غیره و غیره نبوده و نیستم و هیچگونه سابقه تشکیلاتی و سیاسی و وابستگی به دول خارجی و سازمانها و گروه ها و فرقه های به (قول ایشان)معاند و مخالف این نظام نداشته ام، و قویاً معتقدم راه و رسم آن جماعت نیز در گرو اندیشه های شیطانیست، چه اینکه در این وادی آخرالزمان، این موضعیست که معاویه صفتان(قاسطین) و خوارج صفتان (مارقین)رخ در رخ یکدیگر ایستاده اند!
علی رغم تمامی موارد فوق الذکر اینجانب برای یکایک مسئولان نظام(به ظاهر)جمهوری اسلامی ایران از بالاترین رده تا به پایین -به عنوان یک انسان و شخصیت حقیقی- احترام قائلم و زبانم نیز به هتک حرمت و بی احترامی نمی چرخد. 
لذا بدیهیست چنانچه هرگونه مزاحمتی از سوی هرکسی، در هرمقطع زمانی و مکانی برای اینجانب و جامعه وابستگانم ایجاد شود، متاثر از اراده الهی و به اذن خداوند منتقم و با پشتیبانی قوای دوست آنچنان پاسخ درهم کوبنده و نابود کننده ای خواهم داد که 2 واژه "جلوه دوزخ" و"خشم بی پایان" نه تنها درمعنای کلمه بلکه به هیئت  واقعی خود تفسیر گردند.
امیرمومنان علی علیه السلام  فرمود:         
"2 دعوت به اختلاف نرسند جز اینکه یکی باطل باشد"
و در فرجام کار این خداوند تعالی خواهد بود که قضاوت خواهد نمود که در این اختلاف، باطل کیست، پس شما به راه خود باشید و ما نیز به راه خود!
یوناس الیاس خداجو - سه شنبه 15 بهمن 1398         
(10 جمادی الثانی 1441 / 4 فوریه 2020)

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

4- دلایل حذف حضرت حاج قاسم سلیمانی

تحریم بین المللی جام جهانی فوتبال 2022 قطر –

آیا زمین نابود خواهد شد!؟ - ( قسمت 2)