6- آمریکا و پافشاری برای رهبری زن –


بسم الله الرحمن الرحیم

تحلیل آخرالزمانی(آمریکا و پافشاری برای رهبری زن) –


گزینه بد و بدتر-         

همانگونه که قبلاً هم گفته شد، طی سناریوی انتخاباتی 2016 در آمریکا، ابلیس دو گزینه برای پست ریاست جمهوری به جامعه آمریکا پیشنهاد کرد؛    
1- مرد احمق(گزینه بد)
2- زن(گزینه بدتر)      
در شرح اینکه چرا انتخاب زن گزینه بدتر بود و یا به بیان واضح تر گزینش مرد احمق بر گزینش زن ارجح بود، سابقاً توضیح تفضیلی در هنگام نقد فیلمهای "کتاب الهی" و "مد مکس" آورده شده است.       
(کتاب هالیوود و آخرالزمان صفحات
120-137 / 187-191)          
اما گویا تصمیم خرد جمعی بر این شد که از میان این دو گزینه، مرد ابله(گزینه بد) – علی رغم تمامی تبعات آن که اینک شاهدیم – انتخاب گردد تا حاکمیت آمریکا به دست زن(گزینه بدتر) سپرده نشود!  

سناریوی ازلی - 

شاید بزرگترین دلیل مخالفت خرد جمعی با حاکمیت زن به همان نسخه اولیه این رویداد تراژدیک باز می گردد که سبب هبوط پدرومادرمان "آدم و حوا" از بهشت گردید!     
درواقع شاید در پس تمامی این تصمیمات، حقیقتی نهفته باشد که سبب ترس مجدد آدم و اولاد او شده. مسیری که ابلیس نخستین بار امتحان کرده و به نتیجه رسیده و گمان می کند که این ترفند به عنوان اصلی ترین شگردش درخصوص بنی آدم، سبب ساقط شدن ابدی او خواهد گردید.
درواقع ابلیس برای پیروان خود اینگونه تفسیر نموده است که؛      
"وقتی پیشوایی زن در بهشت سبب هبوط انسان شد، قطعاً پیشوایی او برروی زمین سبب نابودی انسان خواهد شد!"  
 بنابرین می بینیم که او برای گروهی از هیئت حاکمه آمریکا این فریب را به کار گرفته و به آنها می گوید؛      
"چنانچه برای رهبری حزب خود از یک زن به عنوان یک گزینه جدید رونمائی کنید و او را به عنوان نماینده خود برای رهبری جامعه معرفی نمائید، قطعاً رای اکثریت را به دست خواهید آورد و پیروز رقابت انتخاباتی خواهید بود!"         
اما چرا این اصرار و سماجت فقط در خصوص کشور ایالات متحده آمریکا وجود دارد!؟    
به این علت که نظام نوین جهانی که با انقلاب صنعتی آغاز شد و انتهای دوره آن به قرون
20 و 21 می رسید، یک نظام و سیستم طراحی شده توسط ابلیس و مشاورانش بود. و آنها نیز برمبنای الگوی خودشان، کشور آمریکا را ام القری(مادر بلاد و شهرها) و قبله این نظام جهانشیطانی در نظر گرفته بودند.  پس بنابرین اگر آنها انتظار داشتند تا آزمایشاتشان نتیجه داده و تراژدی روز ازل برای انسان تکرار گردد، می بایست آن سناریوی ازلی را برروی بهشت زمین – یعنی آمریکا و جامعه ساکن در آن – مجدداً اجرا می نمودند چه اینکه اگر این ترفند جواب می داد، اثر و نتیجه آن نه تنها کشور آمریکا بلکه تمامی زمین را دربرمی گرفت چنانچه امروز نیز حماقت ترامپ و شیوه مدیریت او همه دنیا را گرفتار نموده است نه فقط جامعه آمریکا را!  
ما حتی در برخی از فیلمهای آخرالزمانی از قول شخصیت بدل از ابلیس(یا بدمن داستان) نظیر این جملات را میشنویم که عنوان می کنند؛
تکرار یک فن و نیرنگ که سابقاً آنها را به پیروزی رسانیده، مجدداً نیز میتواند آنها را به پیروزی برساند!       
یکی از ماندگارترین چنین دیالوگ های هشدار دهنده ای در فیلم "کتاب الهی" است. آنجا که "کارنگی" شخصیت بدل از شیطان، به مشاورانش چنین جمله ای را می گوید؛ 
"این قبلاً هم اتفاق افتاده و دوباره هم اتفاق میفته، تنها چیزی که ما بهش نیاز داریم اون کتابه(اشاره به کتاب الهی)!"   
و امروز اما سفارش ابلیس به پیروانش چنین است: 
" این(شکست و سقوط انسان) قبلاً هم اتفاق افتاده و دوباره هم اتفاق میفته، تنها چیزی که ما بهش نیاز داریم حاکمیت زنه!!!" 

شبیه سازی سناریوی روز ازل-     

خب ما در این قسمت یک مقایسه کلی بین آنچه در روز ازل اتفاق افتاد و امروز درشُرُف تکرار است، انجام می دهیم؛          

الف) روز ازل-  

A) "آدام و ایوا" در بهشت مستقر می شوند.    
B
) ابلیس با اجرای ترفندهائی به موطن آنها نفوذ می نماید.
        
(می گویند ابلیس ابتداء با فریب دادن مار و طاووس به بهشت ورود می نماید بدین ترتیب که در دهان مار میرود و مار نیز به پای طاووس می پیچد و به این شکل از پستهای بازرسی عبور می کنندد. حتی علامت پزشکی و درمان که ظاهراً لوله ایست که ماری به آن پیچیده، نماد همان داستان مار و پای طاووس می دانند و نشانه قدردانی ابلیس از آن دو فرض می نمایند!!!)
C) ابلیس مکروحیلت خود را به کار میبندد و با فریفتن زن و جلو انداختن او برای خوردن از میوه درخت ممنوعه سبب ساز اخراج انسان از بهشت و هبوط او به زمین می گردد!       

ب) امروز -     

) فرزندان "آدام و ایوا" در زمین مستقر هستند.        
) ابلیس با به کار بستن ترفندهائی به موطن آنها نفوذ می نماید.
(ترانزیت
6 ژوئن 2012 که اینجانب طی سالهای 2011 و 2012 میلادی نسبت به آن هشدار و پیش آگاهی داده بودم که جزئیات آن نیز در کتاب پیش از رستاخیز جلد دوم آورده شده است.)      
) ابلیس سعی در به کار بستن ترفندی دارد تا زعامت و پیشوائی را به دست زن بسپارد و این مرتبه به شکل جامع و کامل نوع انسان را ساقط نماید!.... و قصه تمام.       

به هرحال باید گفت که ابلیس از این ترفند نتیجه دیده که درصدد اجرای مجدد آن است، حال یا حقیقتاً علم و دانشی پنهانی نسبت به آن دارد که ما نمی دانیم و یا اینکه صرفاً از آن به عنوان یک فن نتیجه بخش و پاشنه آشیل انسان استفاده می نماید...          
شاید این مرتبه اگر زن جلودار شود، میوه ممنوعه ای که به سمت آن میرود همان پدیده شبیه سازی انسان یا
Human Cloning  اما این مرتبه به شکل صددرصدی و تولید انبوه و جهانی آن، باشد.والله العالم

علائم پیش آگاهانه و هشدار دهنده در مورد تلاش مجدد برای به رهبری رساندن زن! -      

از سال 2017 مجدداً در برخی از فیلمهای هالیوودی، پایان خوش قصه و سرانجام آن نجات و بازماندن یک زن تنهاست!... این همان نکته هشدار دهنده ایست که اشاره می کند آنها هنوز از اجرای این پروژه آخرالزمانی(به قدرت رسانیدن و رهبری زن) ناامید نشده اند!    
نکته بسیار جالبی که در این سری از فیلمها مشاهده می شود اینست که شخصیت زن نجات یافته داستان در اکثریت آنها، یک زن سیاه پوست یا رنگین پوست است!        
فیلمهائی نظیر:   

DOCTOR  SLEEP
TERMINATOR 6
MISS BALA       
BLACK&BLUE 
READY OR NOT
      
شگرد بسیار خطرناک دیگری هم که درخصوص به قدرت رسانیدن زن، احتمال اجرای آن میرود اینست که یک رئیس جمهور مرد ابتداء یک زن را به سمت معاون خود انتخاب نماید و در میانه راه رئیس جمهور بنا به دلایلی کنار برود و معاونش جایگزین او شود و بدین ترتیب زن به مقام رهبری و ریاست برسد!

فرمانروایان، پرورش یافتگان دامان مادران -         

این را در هنگام نقد فیلم "کتاب الهی" و "مد مکس" نیز عنوان نمودیم که فرمانروائی در شأن و منزلت بانوان نیست! 
سریر قدرت و تخت سلطنت می بایست درنظر حضرت ایشان بسیار دون شأن و متنزل باشد نه اینکه اصرار برتصاحب آن داشته باشند. یک بانوی اصیل می بایست که یک فرمانروای شهیر تربیت نماید نه اینکه خود درتکاپوی فرمانروائی باشد!         
شما تمامی مشاهیر برجسته عالم وجود را که می ببینید، از پیامبران الهی، امامان حق، شهداء و صلحا، پیشوایان و رهبران بزرگ، دانشمندان و علما، معلمان و اساتید گرفته تا همین سلبریتی هائی که امروزه بیشتر از همه آن دیگران مظهر اشتهار و اقتدار هستند، همگیشان تربیت یافتگان یک مکتب بیشتر نیستند: مادر!
کدام مرد بزرگی را می شناسید که در دامان مادری تربیت و پرورش نیافته باشد!؟     
می گویند روزی خبرنگاری از "راکفلر" سوال می کند که:   
شما با این ثروت و قدرتی که داری چرا خودت کاندید ریاست جمهوری نمی شوی!؟          
راکفلر پاسخ میدهد:     
به این دلیل که من خودم هستم که تعیین می کنم چه کسی رئیس جمهور شود!        
این مثال را چندی قبل به منظور دیگری عنوان نمودیم که اینک از سوی دیگری به آن نگاه می کنیم و آن دعوت از زن برای اعتماد به این قول و سخن است!
درواقع زیرکی زن این قصه است که می بایست در اینجا به این سخن اقتداء کند و درپاسخ ابلیس بگوید:      
"من بدین جهت فرمانروا نیستم و میل و رغبتی به آن ندارم، چون این خود من هستم که تعیین می کنم چه کسی فرمانروا باشد!"

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

4- دلایل حذف حضرت حاج قاسم سلیمانی

تحریم بین المللی جام جهانی فوتبال 2022 قطر –

آیا زمین نابود خواهد شد!؟ - ( قسمت 2)