رد شدن به محتوای اصلی

پانوشتی بر کروناپاندمی (1) A Footnote Of Covid-19 Pandemic

 بسم الله الرحمن الرحیم

 


مقدمه –

اکنون نزدیک به 2 سال از همه گیری بیماری کرونا می گذرد و این بیماری همچنان درسطح جهانی قربانی می گیرد...
درباره این بیماری(عفونت ویروسی) مقالات بسیاری منتشر شده و همچنان می شود. مقالاتی درمورد تاثیرات این بیماری برشرایط اجتماعی، اقتصادی، تغییرات سبک زندگی روزمره، پیدایش و منشاء این بیماری و همچنین مقالات اختصاصی درخصوص ساختمان ویروس و چگونگی تبدیل و تغییر آن(جهش آن) به سویه های جدیدتر و غیره و غیره.

اینجانب نیز از ابتدای این همه گیری درنظر داشتم که مطالبی را - اگرچه بصورت کلی - درخصوص این بیماری جهانگیر بنویسم، که البته تا به امروز بنا به دلایل متعدد امکان آن فراهم نشد. اما هم اینک، با یاری و مساعدت حضرت پروردگارجل جلاله ، امیدوارم که بنده نیز بتوانم درخصوص این همه گیری(پاندمی) چند سطری را بنویسم و نظرات خود را درمورد این بیماری از زمان شروع آن تا به امروز بیان نمایم انشاالله . 

 

هشدار

لازم به تاکید مؤکد است که این مقاله صرفاً یک نظر شخصی می باشد و به همان میزانی که میتواند برداشت درستی باشد، به همان میزان نیز می تواند برداشت نادرستی تلقی گردد، لذا استناد به آن برای تشویق و ترغیب افراد به  عدم انجام واکسیناسیون یا انجام واکسیناسیون حرام، غیرشرعی و صددرصد محل اشکال خواهد بود.

 

بخش اول

آیا ویروس  "کووید - 19"  یک ویروس دست ساز است!؟

 

بیماری آخرالزمانی! –

درحدود 8 تا 10 سال قبل، اینجانب سلسله مقالاتی(مقالات آخرالزمانی) را نوشته و در سایت پرشین بلاگ منتشر نمودم و اندک زمانی بعد این مقالات را در یک مجموعه 3 جلدی بنام "پیش از رستاخیز" گردآوری نموده و جهت مطالعه دراختیار علاقمندان قراردادم(درنسخه PDF و بصورت کتاب اینترنتی).    
یکی از مباحثی که آنجا مطرح شد، موضوع کشتار و قتل عام آخرالزمانی بود!          
ما آنجا گفتیم 3 فاکتور اساسی برای کشتار وسیع  -که هدف آخرالزمانی شیطان و اصحاب آگاه و ناآگاه او نظیر ماسونها، ایلومناتی ها، شورای14تاجدار، خاندان سلطنتی، بازماندگان فراعنه و سایر طاغوتها، مهدویون افراطی، صهیونیستها، نیواوانجلیستها، انجمن حجتیه ووو...می باشد- عبارتند از؛

1. آرماگدون(برپاسازی جنگ فراگیر هسته ای - یا هدایت و تغییر مسیر شهاب سنگ بسمت زمین)

2. ایجاد زلزله و سونامی های مرگبار و مخرب درمناطق پرجمعیت(متروپلها)

3. انتشار یک ویروس مرگبار

حتی خوب درخاطرم هست که احادیث دینی و مذهبی را هم مورد اشاره قراردادیم(اگر به این مقالات و کتب که در دسترس هم می باشند مراجعه کنید اسناد مورد استناد آن موجود است) ؛         
خصوصاً احادیثی از امام علی علیه السلام و امام صادق علیه السلام که در آنها به کاهش و نابودی 
  از جمعیت زمین(یا 5 بخش از 7 بخش جمعیت زمین) بواسطه مرگ سرخ(جنگ وخونریزی) و مرگ سفید(بیماری و امراض) اشاره شده بود.
در آن هنگام یکی از گزینه هایی که بعنوان عامل پاندمی کاندید شده بود، ویروس بسیار کشنده
H5N5(یا همان آنفلوانزای فوق حاد پرندگان) بود که بعنوان قاتلی بی رحم و مرگبار برای جامعه انسانی تلقی می شد.       
اما این ویروس سرعت انتشار و انتقال بالایی نداشت یعنی قدرت سرایت پذیری آن اندک بود. پس اگر قرار براین می شد که این ویروس بعنوان گزینه پاندمی و کشتار جمعی درنظر گرفته شود می بایست این مشکل حل شده و قدرت سرایت پذیری آن افزایش یابد.      
در آن اوقات حدس و گمان این حقیر براین بود که در لابراتوارهای سری و آزمایشگاههای مخفیِ اصحاب الشیاطین تلاشهایی برای این مهم درجریان بوده است. اما پیش از آنکه حدس و گمان بنده به یقین مبدل گردد، دانشمندی بنام "ران فوشیر -
Ron Fouchier"(از گروه دانشمندان ویروس شناس مرکز پژوهشی اراسموس هلند) مقاله ای را درسطح جهانی منتشر کرد و ضمن آن امکان افزایش سرعت سرایت پذیری H5N5(جهشی شدن H5N5) را به شکل کامل و جامع شرح داد!       

این به ظاهر حماقت و حرکت غیراخلاقی و غیرمسئولانه فوشیر فریاد جامعه جهانی(علی الخصوص جامعه پزشکی و نهادهای بین المللی حمایت و حفاظت سلامت جهانی) را برآورده و اعتراضات بین المللی بسیاری را درپی داشت.   
و این درحالی بود که درپاسخ تمامی آن اعتراضات و سرزنش ها، فوشیر درکمال خونسردی پاسخ داد:  

   
"I wanted to see what was possible"  

"می خواستم ببینم چطور چنین چیزی امکان پذیر است!"

(یعنی تنها یک حس کنجکاوی سبب شده است تا وی شرایط جهشی شدن H5N5 را بررسی کرده و درمورد آن تحقیق و پژوهش نماید!!! )           

 

 

اما درهمان هنگام گویا شخصی به بنده گفت؛    
گرچه شاید این حماقت فوشیر به زیان خودش تمام شده باشد... و شاید آن دانشمند دیوانه در اوهام کسب جایزه نوبل دست به چنین حماقتی زده باشد... اما شاید در سایه همین حرکت جنون آمیز او جامعه جهانی از خطر بزرگی گریخته باشد چراکه:

وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ الماکِرین


اما چرا و چگونه !؟          
همانگونه که سابقاً نیز در طی مقالات(وهمچنین درقسمت پرسش و پاسخهای بخش نظرات) اشاره شد، گروه شیاطین(ابلیس و سپاهیانش از جن و انس) و همچنین
افراطیون آخرالزمانی* برای کلید زدن یک پروژه مخرب، الزاماً می بایست که آنرا در پوشش و خفای کامل نگهداشته و از انتشار اخبار آن حتی در جزءیی ترین حالات جلوگیری به عمل آورند. چراکه "افشای یک توطئه پیش از وقوع، ارزش اجرای آن را از بین خواهد برد!"     
شما فرض کنید که قرارباشد فرداروزی در یک محل بمب گذاری شود. حالا اگر کسی بیاید و مختصات دقیق محل خرابکاری را در رسانه ها منتشر نماید، شما فردا ملاحضه خواهید کرد که در آن محل گل و بلبل بساط کرده اند و هیچگونه خبری هم از حادثه نیست!   
شما یقین بدانید که اگر 24 ساعت قبل از ترور ژنرال سلیمانی اطلاعات مربوط به ترور و محل ترور او افشا شده و رسانه ای میشد، آنگاه در روز و ساعت مورد نظر در فرودگاه بغداد و مسیرهای منتهی به آن، به جای پهباد بادبادک هوا می کردند!!!         
بنابرین گروه شیاطین و سپاه باطل از اجرای پروژه مخربی که لو رفته است صرفنظر نموده و یا دستکم اجرای آنرا برای مدتی به تعویق می اندازند.              
اما به نظر می رسید که پروژه شکست خورده  "
H5N5 پاندمی"  احتمالاً 2 پیامد داشته است:    
اول اینکه گروه شیاطین برای مدتی از اجرای پروژه شوم جهانی سازی و انتشار بین المللی ویروس صرفنظر نموده و دوم اینکه
H5N5 از میان گزینه های آنها حذف و ویروس (SARS-CoV-2) به جای آن نشست!

ویروس دست ساز! –        
علیرغم اینکه هنوز در مجامع جهانی صحبت برسر این است که آیا COVID-19 (کووید -19) یک ویروس دست ساز بوده است یا یک ویروس طبیعی، می بایست گفت که اینطور به نظر می رسد که "کووید - 19" یک ویروس crop - کراپ شده است!     

ویروس "کراپ شده" چیست!؟         
"crop" کراپ کردن یک ویروس اصطلاحی است که این بنده حقیر به اذن خداوندتعالی و با ادای احترام به محضر جمیع بزرگان، علما و دانشمندان، coin word نموده ام. و معنی و مفهوم آن نیز چنین است:         
"کراپ کردن یک ویروس عبارت است از اعمال تغییرات برروی یک ویروس طبیعی به طوریکه عملکرد متعارف آن ویروس تبدیل به عملکردی نامتعارف و رفتاری غیرطبیعی گردد."         

...و شیطان گفت: گروهی معین از بندگانت را به فرمان خویش می گیرم. والبته گمراهشان می کنم... و به آنان فرمان میدهم تا خلقت الهی را دگرگون سازند... (سوره نساء - آیات 118 و 119)

 به نظر این حقیر، ویروس "کووید - 19" یک محصول کراپ شده است که به نظر می رسد در آزمایشگاهها و لابراتوارهای اصحاب الشیاطین برای مقاصد و اهداف غیر انسانی دستخوش تغییراتی شده است.     

بیان یک مثال -    
شما اتومبیلی را درنظر بگیرید که داخل یک نمایشگاه ماشین است و به اصطلاح به آن می گوییم یک ماشین صفرکیلومتر. و شما تصمیم دارید که این اتومبیل را خریداری نموده و با آن در مسابقات اتومبیل رانی شرکت کنید. شما برای این منظور اتومبیل خریداری شده را تغییراتی می دهید؛ فرضاً موتور آنرا تقویت می کنید – رینگ و لاستیک آنراهم تعویض می نمایید – اگزوزش را سوراخ می کنید تا صدای آن نیز تغییر نماید – بدنه اش را رنگ آمیزی نموده و برچسب ها و علائم مخصوص مسابقات را روی آن می چسبانید ووو سایر تغییرات دیگر. خب بدیهیست پس از این اعمال تغییرات، آن "اتومبیل دگرگون شده" دیگر آن اتومبیلی نیست که توسط کمپانی تولید کننده اش بمنظور سواری معمولی در خیابان ها و جاده ها طراحی و ساخته شده است، بلکه آن یک اتومبیل تغییرشکل یافته است که برای مقاصد دیگری بکارگرفته شده است!    

چه نوع ویروس هائی برای کراپ شدن انتخاب می شوند!؟          
اینطور به نظر می رسد که اصحاب الشیاطین برای آماده سازی یک ویروس کراپ شده به سراغ هرنوع ویروسی نمی روند، بلکه آنها در این مسیر به سراغ ویروسهای خاصی نظیر  SARS , HIV , H5N1  می روند...         
اما چرا و به چه دلیل!؟       
در مقام پاسخ به این سوال باید چنین گفت:        
برخی از این ویروسها در داخل بدن میزبان خود(حیوانات) یک هدف مراقبتی ویژه را نیز دنبال می نمایند و آنهم کنترل جمعیت آن گونه جانوری می باشد(مانند
HIV داخل بدن میمون سبزآفریقائی و H5N1  داخل بدن خفاش).         
فرضاً هنگامیکه جمعیت یک گونه جانوری رو به تزاید گذاشته و این افزایش جمعیت سبب می گردد که آن جانور بعنوان عامل تهدیدی برای محیط زیست و سایر حیات مجاور تبدیل شود، این ویروس در میان جمیعت میزبان از حالت غیرفعال به حالت فعال درمی آید و شروع به قلع و قمع می نماید تا توازن برقرارشده و جمعیت فزونی یافته و تهدید کننده آن گونه جانوری کنترل شده و به وضعیت نرمال بازگردد.       
اما مسئله اینجاست که این ویروسها با اینچنین عملکردی فقط و فقط مخصوص همان گونه جانوری هستند که میزبان آنهاست. فرضاً ویروس
HIV -که میهمان گونه جانوریِ میمون سبز آفریقایی است- وقتیکه توسط دانشمندان مورد مطالعه قرارگرفت، این نکته مهم آشکار شد که این ویروس و میزبانش بایکدیگر همزیستی مسالمت آمیزی دارند و تنها در بازه زمانی خاصی این ویروس حالت تهاجمی گرفته و حتی درآن شرایط نیز تنها به 60 درصد از جمعیت این گونه جانوری آسیب می رساند.      

بنابرین میتوان حدس زد هنگامیکه اصحاب الشیاطین به سراغ این نوع ویروسها رفتند انگیزه وهدفشان چه بوده است:

نابودی و کاهش نسل یک گونه جانوری بسیار مزاحم بنام "انسان" !


اما همانگونه که اشاره کردیم به نظر میرسد این کراپ ویروسها هنگامیکه وارد بدن انسان می شوند به دلیل اینکه با ساختار ژنتیکی میزبان جدید آشنایی ندارند لذا طبق برنامه پیش فرض رسالت اصلی خود را به انجام می رسانند:

یعنی کشتار به منظور حفظ تعادل و کنترل جمعیت! 

 

 

افراطیون آخرالزمانی*
 گروه افراطیون آخرالزمانی(یا مهدویون افراطی) به کسانی گفته می شود که اعتقاد دارند، وقوع آخرالزمان و نجات نوع انسان درگرو جنگ، نزاع و آشوب، و ملتزم به تخریب زمین و کشتار انبوه است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

4- دلایل حذف حضرت حاج قاسم سلیمانی

تحریم بین المللی جام جهانی فوتبال 2022 قطر –

"8000*14" نمادی از آل الله ! - (part 3)