رد شدن به محتوای اصلی

پانوشتی بر کروناپاندمی (2) A Footnote Of Covid-19 Pandemic

 

 

آزمایشات بیولوژیک آمریکا درعراق -          

مطابق ادعاها گفته می شود که ارتش آمریکا سابقاً و درطی دو نوبت(جنگ اول و دوم خلیج فارس)، بیش از هشتاد  نوع عامل "میکروبی - عفونی" از انواع  "باکتریائی - ویروسی" را به دفعات دربیابان های عراق مورد آزمایش قرارداده است.     

حتی ردپای این ادعا درجامعه خودمان پیداست؛ 
اگر بررسی و تحقیق بفرمایید، متوجه خواهید شد که تاسالهای پایانی دهه 1370 خورشیدی ما درکشور خودمان با انواع بیماری آنفلوآنزای حاد و کُشنده مواجه نبودیم. اما دقیقاً مقارن همین ایام و آغاز دهه 1380 خورشیدی انواع و اقسام آنفلوآنزای حاد و کشنده تحت عناوین آنفلوآنزای افغانی - آنفلوآنزای عراقی - آنفلوآنزای چچنی - آنفلوآنزای مرغی و غیره و غیره به تدریج درکشور شایع شد.        

تجربه شخصی اینجانب نیز مؤید همین نکته بود؛           
بنده درسال 1381 خورشیدی پس از اتمام مراسم عزاداری محرم به چنان بیماری سختی مبتلا شدم که درطی عمر 40 ساله ام تا آن زمان با آن مواجه نشده بودم. پس از مراجعه به پزشک تشخیص این بود که بیماری بنده احتمالاً ترکیبی است از آنفلوآنزا و آنژین چرکی که بنده را به آن شرایط حاد دچار نموده! 

و همچنین مسئله دیگری که بازهم مؤید همین نکته است، شایع شدن عفونت بیمارستانی در اغلب  بیمارستانهای کشور دقیقاَ درهمان سالهاست(سالهای پایانی دهه 1370- آغاز دهه 1380)                
در سالهای آغازین دهه 1380 ما با عامل باکتریایی کلبسیلا(
klebsiella) که عفونت شایع بیمارستانی در اکثر بیمارستانهای کشور بود، مواجه بودیم و در اواخر دهه 1380 عامل باکتریایی آسینتوباکتر(acinetobacter) به جای کلبسیلا نشست و به رتبه اول عفونت شایع بیمارستانی در کشور تبدیل شد.   

و دیگر نکته ای که درهمین خصوص برجسته می نمود، شیوع بیماریهای سخت و سنگینی بود که درهمان سالها گریبانگیر حجاج و سایر زائران عتبات عالیات میشد، بیماریهای که تا پیش از آن تاریخ اصلاً سابقه نداشت!     
و عجیب تر اینکه تمامی این بیماریهای نوظهورِ ناشی از این عفونتهای "باکتریایی – ویروسی"، بیمار را در نهایت به ذات الریه(یاهمان پنومونی) دچار نموده و ظرف یک بازه زمانی 2 هفته ای از پای درمی آورد، یعنی همان روندی که هم اینک قربانیان مبتلا به  کووید-19 طی می کنند!                         
و اینها همه دلایلی است که این ظن و گمان را بیشتروبیشتر می نماید که این ادعا(آزمایشات بیولوژیک ارتش ایالات متحده آمریکا درعراق و افغانستان) پربیراه نبوده و قابل تأمل، توجه و بررسی دقیق تر است!                      
و ذکر مطلب فوق از این جهت بود که عنوان نماییم؛       
احتمال اینکه
COVID-19 یک پدیده نوین بیولوژیکی - آزمایشگاهی بوده باشد بسیار بسیار بسیار بیشتر است تا اینکه بخواهیم تصور کنیم که آن یک پدیده طبیعی بوده است!     

و این نکته را نیز فراموش نکنید که ابلیس و اصحاب الشیاطین قرنهاست که می کوشند تا دردسرهایی که درست می کنند و مشکلات، مصائب و گرفتاریهایی را که برای بشریت تدارک می بینند به گردن خشم و قهر طبیعت یا احیاناً شخص خداوند بیاندازند!!!         

سرعت اعجاب آور پخش و تکثیر ویروس!!!   
اما از ادله دیگری که می توان برای غیرطبیعی بودن COVID-19 بدان استناد کرد، سرعت بالای پخش و تکثیر آن می باشد!                      
اگر از لحاظ علمی و از جهات آماری بررسی فرمایید، پی خواهید برد که در بدترین و حادترین شرایط ممکن، یک باکتری یا ویروس -حتی اگر سرعت سرایت و انتقال آن اعجاب آور و نامتعارف باشد- دستکم 2 سال زمان میبرد تا کل کره زمین را پوشش دهد!         
آنچه "استیون سودربرگ" در فیلم "سرایت
"contagion-(محصول سال 2011 میلادی) به تصویر کشیده است یک برداشت کاملاً تخیلیست برای پیش آگاهی اذهان عمومی از تکرار یک تراژدی که مشابه آن نیز سابقاً درمیان جامعه بشری رخ داده بوده است؛         
مانند همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی ، وبا و طاعون سیاه درطی قرون گذشته!          

(فیلم تخیلی سرایت داستان انتشار یک ویروس نوپدید از گونه آنفلوآنزا می باشد که تنها در مدت 7 روز در سطح جهانی انتشار یافته و ظرف مدت 2 ماه کل زمین را آلوده می نماید)           
اما اینکه بخواهیم تصور کنیم
COVID-19 نیز همانند آنچه در فیلم سرایت نشان داده شده، توزیع آن تنها از یک نقطه(منطقه ووهان چین) آغاز شده و سپس انتشار یافته وتنها ظرف مدت 6 ماه تبدیل به پاندمی شده و کل زمین را درنوردیده است، یک تصور کودکانه و یک توهم کاملاً بچه گانه است!!!

اینک شاید بپرسیم که؛        
پس شیوع این ویروس چگونه بوده است ؟       
درمقام پاسخ باید گفت که؛   
اینطور به نظر می رسد که این ویروس بطور همزمان و مقارن درمناطق مشخصی در کشورهای مختلف جهان توزیع و منتشر شده است!           
شما اگر شخصاً بررسی و تحقیق نمایید متوجه خواهید شد که در زمان همه گیری جهانی این ویروس درآغاز سال 2020 میلادی، ما در اغلب کشورها درمناطق شاخصی با حجم نامتعارف و عظیمی از تلفات انسانی روبرو بودیم...
این مناطق شاخص -ازنظر جغرافیائی- به احتمال بسیار زیاد همان نقاط کلیدی بوده اند که  کمپلکس ویروس
COVID-19  درآنجا رها شده و درواقع پخش و توزیع منطقه ای-کشوری این ویروس از آن ناحیه آغاز شده است...  بعنوان مثال؛     
-  منطقه ووهان درکشور چین          
- منطقه قم درکشور ایران   
- منطقه لومباردی درکشور ایتالیا      
- منطقه رونتگن درکشور آلمان        
- منطقه نیویورک درکشور آمریکا    

خب ما به خوبی می دانیم که شهر قم درایران یک شهر مذهبی پرجمعیت در نزدیکترین فاصله با یک تمرکز جمعیتی 20 میلیون نفریست(استانهای تهران و البرز) که رفت و آمد فراوانی بصورت هفتگی به آن شهر انجام می پذیرد(زیارت مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت بی بی معصومه سلام الله علیه).       
پس پربیراه نیست اگر بخواهیم گمان ببریم که چرا مغز متفکر این توطئه بین المللی تصمیم می گیرد که برای کشور ایران درب "جعبه پاندورا" را در شهر قم بگشاید!!!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

4- دلایل حذف حضرت حاج قاسم سلیمانی

تحریم بین المللی جام جهانی فوتبال 2022 قطر –

"8000*14" نمادی از آل الله ! - (part 3)