رد شدن به محتوای اصلی

پانوشتی بر کروناپاندمی (5) A Footnote Of Covid-19 Pandemic


COVID-19 قاتل اکسیژن !!! -      

تحقیقات دکتر"دن مارتین" و آزمایشات تیم پزشکی او برفراز قله اورست -   

یکی از سوالات و پرسش های عجیبی که همواره پزشکان بخش اورژانس با آن روبرو بودند چنین بود؛
چرا از میان مراجعانی(بیمارانی) که دچار شرایط بحرانی(کمبود اکسیژن) هستند گروهی زنده می مانند و گروهی می میرند درحالیکه برای برخی از آنها تمامی شرایط بیرونی(فیزیکی-جسمانی) و درونی(تخصیص اکسیژن) برابر است!؟           
دکتر "دن مارتین" برای یافتن پاسخ این سوال در سال 2007 میلادی سلسله آزمایشاتی را در منطقه عمومی هیمالیا انجام داد که به "کلادول  2007" مشهور شد. او و گروهش برای انجام این تحقیقات به سلسله جبال هیمالیا و قله اورست رفتند مکانی که به دلیل کمبود اکسیژن برای افراد سالم نیز شرایط بیماران اورژانسی بخش اورژانس را دارد! 
آنها درطی مدت زمان 6 ماه -از مناطق کوهپایه ای گرفته تا زیر قله اورست- برروی بیش از 2000 نفر داوطلب آزمایشات مختلفی را بعمل آوردند.          

پس از بررسی نتایج تمامی آن آزمایشات دشوار، آنها تنها به یک پاسخ قانع کننده دست یافتند:         
" بازماندگان این ماراتن مرگ(بیماران شرایط بحرانی در اورژانس) کسانی هستند که نسبت به سایرین، اکسیژن را به شکل منطقی تری به مصرف می رسانند! "

COVID-19  قاتل افراد هزینه ساز!!! -    
علیرغم تمامی مواردی که بدان اشاره شد، آمار جهانی بوضوح نشان می دهد که اکثریت قربانیان بیماری کرونا، گروه سالمندان بالای 60 سال و بیماران با سابقه بیماریهای زمینه ای هستند؛ جمعیتی بالای 80 درصد از قربانیان!     
خب شما اگر دقیق شوید بسادگی هرچه تمام پی خواهید برد که این بیماری چه گروه از افرادی را هدف قرارداده است؛         
- اکثر کسانیکه در دوران بازنشستگی هستند و از دولتها مستمری می گیرند...
- آنها بازنشسته هستند بدین معنی و مفهوم که نه تنها دیگر هیچگونه خدمات و کمکی به جامعه جهانی(بخوانید ماشین شیطانی قرن 21) نمی نمایند، بلکه یک مصرف کننده صِرف هستند...   
- این بازنشستگان چون دوران پرداخت مالیاتشان تمام شده است(و دیگر مالیات و حق بیمه و سایر کسورات فیش حقوقی را نمی پردازند) درواقع برای دولتها هیچگونه منفعتی ندارند...
- گروهی از این افراد در زمره بیمارانی هستند که مرتباً خدمات پزشکی-داروئی رایگان دریافت می نمایند...         

- این دسته افراد خدمات پرهزینه و گرانبهائی نظیر؛ گردشگری(توریستی)، سرپرستی ونگهداری(پذیرائی سالمندان)، چکاب ادواری و سالیانه پزشکی و سلامت و سایر خدمات خاص دیگر را بصورت رایگان در برخی از کشورها(و در برخی کشورهای دیگر بصورت سوبسیدی و با پرداخت هزینه های بسیار اندک) دریافت می نمایند...         
و به بیان کلی از نظر دولتها، این افراد همانند عوامل هزینه سازی هستند که منابع را می بلعند و در مقابل هیچگونه بازدهی ندارند!      
مَثَل این طیف از جامعه جهانی، مثال همان اسب کاری و بارکش است که زمانی بسیار خوب به اربابان دنیا سواری می دادند. اما آن اسب بارکش دیروز، امروز پیر و ضعیف و ناتوان شده است و نه تنها از عهده سواری دادن و بارکشی برنمی آید بلکه کاه و یونجه رایگان مصرف می نماید و به تیمار مجانی نیاز دارد!           
خب بدیهیست که از نظر اربابان شیطان صفت دنیا، این قشر همیشه بیمار، مصرف کننده و نیازمند، نه تنها هزینه ساز بلکه دردسرساز هم هستند پس همانگونه که صاحبان مزرعه آن اسب پیروفرتوت و بی مصرف را خلاص نموده و از شر آن راحت می شوند، اربابان دنیا نیز درپی خلاص شدن از شر این قشر پرهزینه هستند و شاید یکی از اهداف انتشار جهانی کووید 19 نیز حصول همین هدف بوده باشد...     

و در انتهای این بخش و دریک جمع بندی کلی می توانیم به این سوال که؛          

"  COVID-19 چه کسانی را میکُشد!؟ "   

این چنین پاسخ دهیم؛          

" به نظر می رسد افراد هزینه ساز و سربار دولتها را! "      

 

پانوشت-  

در اواخر دهه 1370 و سالهای آغازین دهه 1380 ، اینجانب از سوی برخی منابع غیرموثق و غیررسمی گزارشاتی دریافت نمودم مبنی براینکه به بیمارستانهای کشور بصورت تلویحی، سربسته و کنایه وار اعلام شده است که بیماران کهنسال را مرخص نمایند(البته از شر دنیا)!!!        

به نظر میرسد طرحی که بنیانگزاران آن هیتلر و حزب نازی آلمان در رودربایستی انجامش بودند و پی راهکارهائی برای اجرای آن می گشتند، هم اینک با ترفند کروناپاندمی توسط سران دنیا بسادگی هرچه تمام درحال اجراست!

 

« پایان بخش دوم »

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

4- دلایل حذف حضرت حاج قاسم سلیمانی

تحریم بین المللی جام جهانی فوتبال 2022 قطر –

"8000*14" نمادی از آل الله ! - (part 3)