رد شدن به محتوای اصلی

پانوشتی بر کروناپاندمی (9) A Footnote Of Covid-19 Pandemic

 


واکسیناسیون -

خوب در خاطرم هست که سالها قبل در برخی فیلمهای آخرالزمانی به فرآیندی اشاره می کردند که طی آن کنترل افراد با استفاده از نانوچیپ هائی که به داخل بدن آنها تزریق می شد، امکان پذیر بود.حتی چندین سال قبل نیز درمجامع پزشکی بحث طراحی و ساخت یک نانوچیپ مطرح بود که می توانست وارد بدن شده و وضعیت داخلی بدن را به خوبی نشان داده و تفسیر نماید. اما خبری که در ذیل ملاحضه می فرمایید چندماه قبل در رسانه ها منتشر گردید؛  

 

 

"کوچکترین تراشه جهان برای تزریق به بدن تولید شد"

محققان دانشگاه کلمبیا موفق به تولید کوچک‌ترین سیستم تک تراشه‌ای جهان شدند که با استفاده از سوزن قابل تزریق به درون بدن است.      
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، از این سیستم می‌توان در وهله اول برای اندازه‌گیری دمای بدن و نیز انجام بررسی‌های گسترده‌تر علمی و پزشکی استفاده کرد. پیش از این ایمپلنت‌های مجهز به حسگر برای کنترل سطح اکسیژن بدن یا وضعیت سیگنال‌های عصبی تولید شده بودند، اما آنها حاوی اجزای مختلفی بوده و از راه بلعیدن وارد بدن می‌شدند. اما این سیستم جدید تک تراشه‌ای که دارای مدار کامل است تنها کمتر از ۰.۱ میلیمتر مکعب مساحت دارد. بنابراین سیستم مذکور ابعادی به اندازه گرد و غبار دارد و حتی از کوچک‌ترین رایانه دنیا نیز کوچک‌تر است که ۰.۳ میلیمتر مکعب مساحت داشت. تراشه این سیستم تنها با استفاده از میکروسکوپ قابل مشاهده است. سیستم یادشده یک مبدل پیزوالکتریک را در خود جای داده که به عنوان یک "آنتن" برای دریافت برق و نیز برقراری ارتباط بی سیم عمل می‌کند. سیستم مذکور همچنین دارای یک حسگر حرارتی برای اندازه‌گیری دمای محیط اطراف است و لذا می‌توان از آن برای کنترل آنی دمای بدن استفاده کرد. از این محصول می‌توان در آینده با نصب حسگرهای جدید برای اندازه‌گیری فشار خون، سطح قند خون و بررسی سیستم تنفسی بدن استفاده کرد.

پس با استناد به موارد فوق احتمالاً می شود گفت که چنین مطلبی(کنترل انسان با استفاده از نانوچیپ تزریقی) می تواند امکان پذیر باشد.
و دیگر نکته اینکه بدانیم تکنولوژی که امروز در رسانه صحبت آن مطرح می شود لااقل متعلق به یک دهه قبل بوده است که هم اینک از آن پرده برداری شده است. آنها(سردمداران دنیا و دولتهای مخفی) به گفته و اعتراف خودشان، در هرزمان تکنولوژی و علمی را در اختیار دارند که 30 سال از علم و تکنولوژی روز دنیا جلوتر است!   
پس بازهم با عنایت و توجه به تمامی موارد فوق الذکر به نظر می رسد که کنترل فیزیکی مردم با استفاده از فرآیند واکسیناسیون گسترده جهانی می تواند امری نامحتمل و غیرممکن نباشد!

اما مطلب دیگری که باید درخصوص نقش کروناپاندمی بدان اشاره کرد اینست که طراحان این پروژه شیطانی و آخرالزمانی از این لولوی جدید(بیماری کرونا) در راستای ترسانیدن دولتها و امید بخشیدن به ملتها استفاده می نمایند بدین ترتیب که ؛  
- دولتها و دولتمردان را میترسانند که اگر در راستای اجرای پروژه(یکسان سازی جهانی و روی کار آمدن دولت سفیانی) همکاری نکنید، قوی ترش را عرضه نموده و به میدان  می فرستیم(لاندا – دلتا – لامبدا- گاما و غیره و غیره) !    
- مردم و ملتها را امید میدهند که اگر در راستای اجرای پروژه(مشارکت همگانی در طرح واکسیناسیون جهانی) همکاری کنید، این بیماری برای همیشه ریشه کن خواهد شد!     
خب احتمالاً دیگر نیاز به توضیح بیشتری نخواهد بود برای اینکه بدانیم چنانچه فرآیند واکسیناسیون با هدف تزریق "نانوچیپ کنترلی" صورت پذیرفته باشد، کنترل توده ها با سهولت بسیار بیشتری صورت خواهد گرفت، چراکه وقتی فرمان در اختیار شما باشد اتومبیل را به هرسوئی که بخواهید هدایت می کنید!

و در انتهای این فراز شما خود می توانید تصور کنید زمانیکه اصحاب الشیاطین با اجرای این سناریوی شوم، کنترل کامل اقتصاد جهانی را از یکسو و کنترل جامعه جهانی را از سوی دیگر در اختیار خود گرفتند آن هنگام است که رو به اربابان خودشان(ابلیس-دجال-سفیانی) خواهند گفت:   

" بفرمایید! میز شام حاضر است "    
 

« پایان بخش چهارم»

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

4- دلایل حذف حضرت حاج قاسم سلیمانی

تحریم بین المللی جام جهانی فوتبال 2022 قطر –

"8000*14" نمادی از آل الله ! - (part 3)